Fobi..!

Idag eller inatt kanske jag borde säga, "entrade" min största fobi mina mardrömmar, haha. Att jag inte kan röra mig ordentligt är verkligen något som ger mig panik tillexempel: så måste jag sitt närmast gågen på flygplan, jag klarar inte  av när jag hamnar i "böghögar", eller när folk håller fast mig och liknande.

I alla fall åter till drömmen, vi var på semester med massa folk och allt var jätte skönt och lugnt i början. Sen helt plötsligt får jag och några andra för oss att vi ska hoppa i vattnet och bada, så vi ställer oss på bryggan och hoppar i. Ni vet hur man åker ner en bit under vattnet när man har hoppat i och sedan ska man simma upp till ytan igen. På något sätt lyckas jag simma in under bryggan mellan alla stenar, sedan när jag tror att jag är upp vid ytan märker jag att jag är fast under bryggan. Jag är helt enkelt fast där och jag kan inte komma ut, man hör hur alla springer ovanpå bryggan men ingen märker att jag har fastnat där under. Tillslut lyckas jag vakna och är faktiskt lite skakis...

Usch verkligen en obehaglig dröm, men nu ska jag gå och äta frukost sedan om någon timme ta mig till Hässelbyhallen och coacha hela eftermiddagen.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: emma lund

haha "böghögar", sötnos. i'll save you

2008-04-20 @ 01:35:29
URL: http://www.la-princesaa.blogspot.com/
Postat av: Erika

hahahahaha, jaa:p jag hamnade underst i en sån i skolan jag fick typ panik:P

2008-04-20 @ 19:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0