Frid och fröjd

Gårdags kvällen var riktigt lugn och skön, sånna måste jag ha oftare haha. Satt i Johnzys säng, drack oboy, åt  "solbullar" och kollade på 100 höjdare. Var hemma igen och hade duschat och lagt mig innan kl halv 12 så det var perfekt. Sov riktigt gott och vakande EXTREMT trött!

image243

Idag har vi haft en jätte skön dag i skolan, vi hade tema-dag och dagens tema var Sex och samlevnad. Hela dagen började med en föreläsning som var riktigt rolig av ______ Silverstolpé. Det ända jag faktiskt har att klaga på är dansen de lyckades klämma in där mellan lunchen och sista lektionen. Var ju inte riktigt någon höjdare haha. Men det fanns helt klart höjdpunkter under denna lektion med bara att se Salerian dansa gör att man dör av skratt (no offence), att alla verkligen krigade om att få dansa med just den man ville och Linns, Andreas, Mitt och Sandys dansande ut ur idrottshallen måste helt vara topp 3!

Annars har dagen rullat på som vanligt, gym och pluggande har tagit upp hela kvällen. Fast det har varit helt okej måste jag säga. Vi är äntligen helt klara och förberädda inför redovisningen av projektet imorron och allt känns frid och fröjd. Nu är det verkligen dags för mig att gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon.

Men ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0