God morgon

Hinner med ett snabbt inlägg innan jag springer iväg till bussen! Finns nästan inget underbarare än sovmorgon kan jag känna ibland, att få sova den där timmen extra på morgonen är precis vad man behöver. Nu slapp vi matten och börjar direkt med företagsekonomin vilket är ganska roligt. Undra bara vad vi ska göra eftersom vi nu är klara med vårat projekt...? Vi hade redovisningarna igår och det kändes riktigt bra, måste nog säga att det är den ända redovisningen som jag har blivit nöjd med =)

Nej nu måste jag rusa om jag ska hinna till bussen... =O..!! Och vet du vad Emma, hihi. Jag har mjukisar på mig idag! Förklarar det för er andra sen när jag kommer hem, lovar haha.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: emma lund

hihihi ^^ mjukisar. sötnos då!
trodde du skulle banga faktiskt, för det brukar bli så. Lite impad asså, nästan ;D
haha

2008-04-10 @ 19:57:02
URL: http://www.la-princesaa.blogspot.com/
Postat av: Erika

HAHA jag trodde oxå jag skulle det men nej! :P fast jag bytte om i skolan sen (A)

2008-04-12 @ 11:52:33
Postat av: emma lund

haha meen XD då räknas det ju inte
;D

2008-04-13 @ 19:29:03
URL: http://www.la-princesaa.blogspot.com/
Postat av: Erika

hahahaha de räknas visst:D

2008-04-13 @ 22:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0