Miss it soooo

En fullspäckad helg är början till en fullspäckad vecka. Lite som en uppvärmning så att man ska vara igång och klara sig bra när det jobbiga verkligen kommer, för att undvika skador. Veckan har att bjuda på en hel del precis som vanligt, måste arbeta med projektet och få allt klart tills redovisningen på onsdag, även träning som vanligt,  torsdag är det någonting i natur som ska testas, och sedan coaching fredagen inte helt 100 ännu men lovar något dyker upp. Ska även hinna med att gymma några gånger och sedan får man inte glömma Anettes 40års fest nu på lördag!
image242

Just nu är jag så läskigt trött, har världens huvudvärk och känner bara för att mitt rum ska vara städat så jag kan få ta en varm dusch och sedan lägga mig i sängen och sova. Men så är det inte, funderade på att plocka undan lite nu så det är städat tills sen när jag kommer hem. Ska snart över till Johnny (som fyllde 18 igår, GRATTIS!! <3) och göra klart min power point presentation och sedan kolla på Prom night. Efter det blir det hem och sova för min del =)

Nu ska jag kila, ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0