Simple kind of man

Baby I'll be a simple kind of man, or be something you can love and understand. (8) Jätte gullig och fin låt men så tvärt emot mig haha. Jag är ingen "simpel kind of girl", antingen är jag jätte glad och skrattar hysteriskt eller så är jag typ irriterad och sur. Ingenting mittemellan här inte =P Fast nu var det ju inte det jag skulle prata om...

Satt och sms.ade med Robin och Andreas idag, haha. Måste nog ha varit en av de mest onödiga konversationer jag haft. Kolla själv:

Jag: I am a live like a star, like a hero.
Love will survive.
Heros can live on the run, but heros never die alone.

Dem: You'r here, there is nothing I fear.
And I know my heart will go on.
Will stay forever this way!

Jag: Cause when the clouds are over.
Rain is pouring and everything will start.
I´ll be your...

Dem: We have been on the run,
driving in the sun looking for the number one.
California here we come, right back where we started from.

Jag: Sometimes I'll run, sometimes I'll hide.
Sometimes im scared of you.
But all I really whant is to hold you tight.



image244

Hihi, idag får du äran att vara med Robin =P

Ha det underbart allihopa
Erika


Kommentarer
Postat av: isabelle

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA
kolla hon där bak

2008-04-16 @ 10:13:43
Postat av: Erika

hahahaha vilken jävla min

2008-04-16 @ 22:35:38
Postat av: emma lund

hahaha henne såg jag inte XD

2008-04-17 @ 20:26:20
URL: http://www.la-princesaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0