Vår


Underbart väder idag! Okej, det blåser lite väl mkt annars hade det varit toppen, solen skiner och det ser/är riktigt skönt ute (i solen). Gick till och med utan jacka när jag skulle till hallen, hur underbart är inte det?

Tror heller inte att flickorna har varit så underbara förr som de var idag, inte ett ända gnäll och de pratade oss knappt i munnen någonting. Bara leenden, komplimanger och underbara skott hela träning. Kan knappt bli bättre alltså, riktigt stolt. Så de var välförtjänta av lite "priser" efter =)

image245

Har nog faktiskt inget negativt överhuvudtaget att säga om den här dagen vilket är en väldig lättnad faktiskt. Känns som att jag alltid lyckas klaga på någonting. Dagen var i och för sig kort, vi hade nationella engelska writing kl 08.15-09.35 sen hade vi inte nästa lektion förens kl 14.10. Så jag Linn, Andreas och Robin spenderade dagen hemma hos Linn. Blev lunch, singstar och skvaller i flera timmar, haha riktigt kul. På bussen på vägen hem kom ungefär halva klassen på, på olika busshållsplatser längs vägen. Alla hade tydligen varit hemma hos varandra och spenderat dagarna där =P Man blev lite smått chokad när folk som typ Peter och Hast kom på bussen här borta i våra "områden" när de egentligen bor i kista och vällingby, men allt hade sin förklaring insåg jag ganska snabbt haha.

Nu sitter jag och väntar på Linn hon borde komma snart och förhoppningsvis även Maike om jag förstod det hela rätt, men det lär väl visa sig. Blir nyttig middag och bara en allmänt lugn kväll idag tror jag, vilket faktiskt kommer bli riktigt skönt.  En bra avslutning på dagen.

Ha en underbar kväll allihopa så hörs vi nog imorron
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0