Arriverderci

Hinner inte skriva något långt, nästan packat klart nu. Ska lägga mig i sängen och kolla på en av filmerna som jag måste lämna tillbaka imorgon. Efter det är det sovdags för mig, måste ju i alla fall upp i hyfsad tid imorgon.

Ville bara säga, Hoppas ni har det jätte bra här hemma för jag ska ha det jätte bra där borta. Kommer inte att skriva någonting när jag är där så ni får helt enkelt vänta tills jag kommer hem igen, kanske till och med längta lite efter mig! = )

Om jag inte minns fel är det här jag ska befinna mig den närmaste veckan. Fungerar för mig måste jag säga, och enligt våra "referenser" som hade varit där innan ska det vara ett jätte mysigt ställe. Så nu litar vi på dig!

Ha det underbart nu allihopa och vi hörs om en vecka igen
Erika

Kommentarer
Postat av: Tunner

hoppas du får det fantastisk där borta o har en super kul resa :D

2008-08-11 @ 05:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0