E2a

Nu har skolan verkligen satt igång på riktigt och jag är heeeelt slut efter första riktiga dagen. Det var länge sen jag verkligen var såhär trött, skulle utan problem kunna gå å lägga mig och sova ett tag. Ändå känns det inte så jobbigt att skolan är igång igen, kanske är det för att allt det jobbiga inte börjat ännu. Vem vet? Jag tycker mest det är roligt att träffa alla i klassen, lunchen idag tillexempel. Den var helt oslagbar, haha jag skrattade så jag grät.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer som kan intressera er, på fredag åker jag till London och innan dess ska jag försöka hinna med att springa förbi Carina och färga håret, (brun! jag e nervös). Ska även hinna med att ha första träningen för denna säsong, köpa skor med flickorna och sedan även köpa gymkort. Jag har lite för mig de närmaste tre dagarna men det ska nog gå haha. 

Nu måste jag verkligen gå och lägga mig och kolla på tv eller film eller något ett tag innan jag somnar här. Vi höres och synes.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0