En kväll jag skulle behöva oftare

Ibland är allt man behöver en kväll/dag för sig själv. Att göra och äta just det man själv vill. En sån dag/kväll hade jag idag, de senaste dagarna har jag kännt mig seg och allmänt borta. Har mått illa, varit yr och haft ont i huvudet i perioder som kommit och gått. Jag vaknade med spänningshuvudvärk idag (eftersom min nacke har blivit helt körd igen). Så jag bestämmde mig för att ställa in alla planer (utom bröllopet) och bara ta en lugn dag. Spenderade dagen med att måla naglarna, kolla på film och lyssna på gammal musik med mamma. Bröllopet hade jag ju sagt att jag skulle komma på så även om jag inte var sådär jätte pigg på det så bar det av till Östermalmstorg och kyrkan som ligger precis bredvid. Kristina från Cybercom (min mammas förra jobb) skulle gifta sig och hon var ju så snäll mot mig när jag var liten så det var klart att jag skulle med. Det var en fin cermoni eller vad man ska kalla det i kyrkan och flera bra låtar faktiskt, bland annat "För kärlekens skull" med Ted Gärdestad, "Evighet" med Carola och "Im yours" av Jason Mraz. På vägen hem köpte jag lite mat och annat på Konsum och sedan bestämmde vi att Andreas skulle komma över på en lugn kväll och titta på film och äta mat. Sagt och gjort, vi åt färdiglagade pannkakor med sylt och grädde, godis och tittade på Dirty Dancing och Pretty Woman. Nu är klockan tolv och jag har hunnit ta en skön dusch, badda rent i sängen och satt i nästa film. Det är bara jag som saknas nerbäddad i sängen innan allt är klart för att sova för min del. Idag ska jag till och med sova över hela sängen istället för längst ut i kanten där jag brukar ta plats... Jag fick frågan om jag sov över hela sängen nu när jag hade en 140(60?) säng, vilket jag ju inte gör. Därför måste jag nu bevisa att jag utnyttjar all plats jag har. Så sov gott..! Ha det underbart allihopa Erika

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra dag :)

Godnatt.

2008-08-03 @ 00:17:20
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack, jag hade en bra dag:)

Hoppas du hade detsamma!

2008-08-03 @ 12:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0