För mkt fritid

1) Vad åt du till frukost?
focaccia och en latte, fast det blev mer brunch
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
Den finns inte på denna dator :P
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Fredrik
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Silver.
5) När var du arg senast?
Igår när mamma tyckte det var "för långt" att gå från Åhlens till Gina Tricot
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
Hmm svårt, hela 1.an hittills
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Mkt under högstadiet
8) Yoga eller löpning?
Jag skulle vilja testa Yoga
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Jag älskar kött så ja oxfilé:P
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
VR
11) Favoritkaraktär i deckare?
ehm typ gunvald:P
12) Teveprogram du aldrig missar?
Kollar inte regelbundet på tv så kan inte säga någon
13) Vem är du avundsjuk på?
Emma
14) Din bästa revansch?
Ingen aning asså
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Har typ aldrig haft någon, men min mamma va bra när jag jobbade hos henne.
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Banankassler som vi fick i Vinsta gård och lever eooow
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Menas att man vill prata asså vanligt eller skälla ut?
18) Kaffe eller te?
Just nu skulle jag nog säga Kaffe
19) Skostorlek?
38
20) Hur ofta är du på IKEA?
Lite då och då, var ett tag sen
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
Jag skulle köpa en lägenhet, resa och självklart shoppa kläder/skor/väskor

Kommentarer
Postat av: tja

irri du har redan ätit lever :O

vi åt det på de där dagiset vi praoa på!!!!

2008-08-02 @ 23:03:08
Postat av: Erika

haha nej? driver du åt vi de då?? har jag inte ens något minne av:O

P.s idag kommer Emma hem;)

2008-08-03 @ 12:07:37
Postat av: emma lund

idag kom jag hem ^^

2008-08-09 @ 16:23:32
URL: http://www.la-princesaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0