I'm on my way

Vet ni vilken underbar känsla jag har just nu...?! Det är helt fantastiskt : ) Jag känner mig så lycklig på något sätt. Kom hem från gymmet för en timme sen ungefärför, blev ganska tuff träning med Jonsson och Andreas. Och om jag ska erkänna så har jag faktiskt saknat att gymma, det är så fruktansvärt skönt efteråt när hela kroppen är slut på energi. Nu ska jag dit två gånger i veckan det har jag bestämmt mig för.

Har även hunnit med att packa nästan helt klart, nu väntar bara Naturläxan på att bli läst och sedan är allt klart för dagen och jag ska lägga mig för att sova. Det behöver jag verkligen.

Vet ni vad?! Nu har det gått en hel riktig skolvecka och än så länge känns det inte så jobbigt som jag trodde att det skulle göra. Inte ens min 08.00-16.40 dag kändes speciellt jobbig, den gick till och med riktigt fort. Nu hoppas man bara på att kaffemaskinen ska vara trasig resten av terminen så att man kan ta gratis kaffe och oboy till sista lektionen (två tim, samhällskunskap B). Vilket man verkligen behöver för att hålla sig hyfsat pigg och vaken. ; )

Nej, tyvärr blir det inget längre inlägg nu har annat jag måste ta iut med. Men jag lär nog "uppdatera" endel under helgens gång. Så.
Ha det så underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: kusinMaria

hej kusinvitamin (a)

äntligen fredag, skönt . Vad ska du hitta på då ? =)

2008-08-29 @ 13:28:04
URL: http://elitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0