Kaos

Nu skulle jag behöva min farmor här. Eller någon som kan packa lika bra som hon kan. Frivillig?

Det slog mig nu nyligen att det är IMORGON jag åker. Dags att börja packa nu kanske? Så det blir som vanligt när jag ska packa, jag öppnar garderoben tittar igenom den och tar ut allt jag kan tänka mig ha med mig, sen går jag till byrån och gör samma sak. Till sist tittar jag igenom hela tvättstugan och förrådet och tar alla kläder som jag kan tänka mig därifrån. Sedan återstår bara att vika ihop allt jag tagit fram och lägga ner det i väskan. Jag har ca elva par shorts och kjolar med mig och jag ska vara borta i sju dagar. Sen har jag även ett X antal klänningar... suck. Med allt jag har med mig skulle jag kunna vara borta i flera veckor haha. Så här är det alltid när jag ska packa, jag lägger ner massor men sedan när jag väl är där så har jag inget jag vill ha på mig. Jag måste vara positiv... det är ialla fall bättre att ha för mycket än för lite saker med sig, det är aldrig kul att ha så pass lite att man inte har något att välja mellan. Valmöjligheter är ett måste!
Nej, nu väntar smycken, skor och allt annat som ska med på mig. Back to work!


Kommer förmodligen ett inlägg senare
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Josefine

nejnej :P det är den ljusa:) den mörka smakar för mycke kakao :P

2008-08-11 @ 00:36:48
URL: http://idakristinajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0