Lite tid över haha

Har du pojkvän/flickvän? Still not haha
Hur tidigt stiger du upp? 11 eller 12 oftast
Vem/vilka vet mest om dig?  Ingen vet allt men Emma vet mkt
Gillar du att slåss? Slåss? aldlrig varit i slagsmål haha:P

Har du utländska föräldrar?  Nej de är riktigt svenska
Var har du ont?  Träningsvärk i armarna, och riktigt ont i nacken och huvudet :(
Är du bra på att måla? Verkligen inte
Vem kramade du senast? Charlotte
Vad längtar du till? Grekland
Vad heter dina husdjur?  Lukas, Harald och Snövit
Har du körkort? Nej men ska försöka ta så fort jag fyller

Favoritgodis? Syrlingar hihi
Morgon- eller nattmänniska? Natt helt klart
Sparare eller slösare? Slösare absolut. Men det ska det bli ändring på! Good luck to me haha

Har du några homosexuella vänner? Det tror jag inte

Bio eller promenad? Hmm, olika. :P
Är du kittlig? Nej vadå?! inte jag hahaha:P

Rädd för insekter? Bara om de ser äckliga ut:O
Anser du att du är stark? nej haha jag e klen


Kommentarer
Postat av: emma lund

Harald XD stckars djur.... haha lika hemskt som kenny ^^

2008-08-09 @ 16:33:16
URL: http://www.la-princesaa.blogspot.com/
Postat av: Erika

HAHA, neej de e gulligt:)

2008-08-09 @ 16:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0