Shoe-shopping

Efter skolan blev det shopping med Emma i stan. Eller så var det i alla fall tänkt, blev inte mkt pengar spenderade kan jag berätta. Jag letar efter skor till hösten/vintern men än går det inte så bra. Hittade ett par stycken som jag är lite sugen på, nämligen dessa:

Provade även de här:

Men tror inte riktigt det är min stil? Är världen redo för mig i sånna? Lite ridstövlar över de. Om vi nu hinner blir det nog en tur för mamma och mig till skopunkten i Barkarby för ytterligare en koll. Känner att jag skulle vilja ha några lite som de svarta nu när vi åker iväg till London. Perfekt att ha på sig på kvällen när man ska ut och äta eller liknande. Men vi får väl se hur det blir med det. Är inte helt hundra på någon av de förutom de svarta, men känns lite onödigt att bara köpa ett par liksom.

Juste, måste ju berätta hur duktig jag tillslut var igår. Tränade på våran träningsmaskin ett tag (riktigt jobbigt i benen), sedan var jag ute och sprang i lite mer än en halvtimme. =) Är lite småstolt sådär, löpning är inte riktigt min grej om man säger så.

Nu ska jag dra mig, vi hörs coh ses säkert senare.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Anonym

säg till när du ska färga håret, jag och emma ska följa med hellooooooooooooooo :D

2008-08-27 @ 19:28:15
Postat av: Erika

Jag ska dit på fredag:) sen åker jag till Arlanda direkt efter:/ Så kan inte göra något med er då. Men ni får följa med ändå om ni vill haha. :)

2008-08-27 @ 20:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0