Tre destinationer

Hemma från Grekland, hemma från Gotland och på fredag bär det av till London. Mycket resande just nu, tre platser på tre veckor. Inte fy skam,

En kort resumé:
Grekland var underbart skönt, 30+ varje dag, roligt sällskap och roliga "utflykter". Haha, okej utflykter är fel ord men vi gick upp för flod styx som den hette förr i den Grekiska mytologin. Jag kan erkänna att det inte låter så kul, och det är verkligen ingenting jag egentligen brukar göra. Men jag är glad att jag gjorde det här. Det var verkligen riktigt riktigt häftigt och kul också. Annars bestod dagarna mest av solning och badning, som det brukar vara.
'

Gotland då, det var en kort resa dit med klassen. Som en inledning på tvåan. Det blev, bad, mat, OS, "spånnande äventyr" haha, lite sömn och MYCKET prat.  Det var en lyckad resa tror och hoppas jag de flesta tyckte.  Nu är det slut på det roliga och åter till verkligheten igen.


Nu hinner och har jag inte lust att skriva något mer, har frukost som väntar på mig!  Vem tackar nej till goda mackor och latte vid den här tiden på dagen lixom, haha.
Ha det så underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Berander

Grejen med att åka utomlands är att upptäcka nya saker, inte bara ligga vid poolen/på stranden. Det kan du göra när du blir gammal och inte orkar ngt annat... :P

2008-08-25 @ 17:10:50
URL: http://hurry-yeah.blogspot.com
Postat av: Erika

Du kan inte säga att grejen med att åka utomlands är det... Jag åker utomlands för att ligga på stranden och ta det lugnt, det e de jag tycker e kul.

2008-08-25 @ 17:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0