Tralalalala

Jag avundas de personer som har ett intresse de verkligen älskar, något de lever för. För många är det sporter av olika slag, andra spelar något instrument. Själv har jag inget sådant, det finns många saker jag gillar att göra men inget jag verkligen brinner för. Som att spela gitarr, min pappa älskar det. Han spelar alltid gitarr och har gjort det sedan han var yngre än jag är nu... Vad har jag lixom? Jag gillar att shoppa... så fort jag blir arg eller ledsen tillexempel går jag ut och shoppar. Oftast ringer jag min mamma och ber henne möta mig någonstanns så att jag får sällskap. Men vad är det lixom det är inget som ens kommer i närheten av vad tillexempel min pappa här.

Okej jag gillar verkligen att sjunga, men det är inget jag är speciellt bra på haha. Jag sjunger i stortsett alltid och var som helst, i affärer om de har musik på, i bilen, vid datorn, när radion e på, när jag e med kompisar, i duschen. Vadå jag bryr mig inte så mycket om att folk tycker att jag är dålig eller så. Jag gör det för att jag tycker om att sjunga. Nu önskar jag bara att jag kunde sjunga bra också, så skulle min dröm bli sann. Jag har alltid önskat att kunna sjunga riktigt bra. Det ska jag önska mig i födelsedagspresent !!!

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Tunner

måste va en liten favorit bild det där va ;)

tycker då att du sjunger bra :) mkt bättre än mig iallafall fuskis där ;p

hare så bra idag o lyckatill <3

2008-08-04 @ 05:44:44
Postat av: Erika

nej men brist på andra bilder på denna dator.

haha tack så mkt:P

2008-08-05 @ 01:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0