Midnight thinking

Jag hatar kvällar/nätter då man inte kan somna. Det spelar ingen roll hur trött man är det går bara inte att somna. En sån natt har jag nu, klockan är 20 i fem på morgonen och jag vill inget annat än at SOOOVA! Men inte det inte, inatt tycker tydligen min kropp och hjärna att jag ska vara vaken...

Det är då man alltid börjar tänka på allt möjligt, inatt är det höst mina tankar kretsar runt. Jag är helt inställd på att det är höst nu och allt är vädrets fel. Just nu är det bara regn och grått ute hela tiden inte konstigt att det känns som höst. Ändå är det bara början av Augusti än.

Köpte till och med en mörklblå kofta igår, jätte mysig var den men jag brukar inte börja köpa höstkläder förens långt in på hösten egentligen haha, så det känns lite konstigt. Sen idag köpte jag ett par byxor och en klänning till hösten i en gul färg. Jag funderar på att köpa tjocka stickade tights också, mörkbruna och gråa. Men jag vet inte om jag ska byta klänningen till en vit, lixom lite smutsigt vit färg. Tänkte det kan va snyggt till min Vera Wang halsduk jag fick i  julas av Emma. När vi kommer hem från Grekland sen blir det sko-shopping med Isabelle. jag har redan planerat vad för skor jag behöver inför hösten/vintern, så jag ser faktiskt fram emot det. Ännu ett bevis på att jag är tidigt ute för höst-shopping iår...

Nu har jag ställt om timern på tv för femtegången inatt så nu är det nog dags att försöka somna igen, jag tänkte ju trotts allt försöka ta mig upp och gymma imorgon bitti och då behöver man väl sova lite innan, i guess. Så ni andra som inte kan somna följ mitt exempel och gå och lägg er... sov nu så underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaa sko-shopping med mina favoriter :D

2008-08-09 @ 22:20:06
Postat av: Erika

Yeeej:D

2008-08-10 @ 02:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0