Sommar blev till höst

Jag känner mig lugn i hela kroppen just nu, en ganska konstig känsla måste jag säga. Det var länge sen jag kände mig så lugn. Annars är man alltid på väg någonstanns eller har något man ska göra, i alla fall jag. Jag gillar inte riktigt att bara sitta still helt ensam, jag vill ha något att göra. Om man är två stycken och sitter och kolla på film, självklart kan det vara jätte mysigt men jag är hellre den som gör något.

(jag är inte så high på den här datorn än att ja fattar hur man vrider bilderna, å ändå har jag haft datorn i över ett år nu, men men)

Idag har jag verkligen bara tagit det lugnt, vaknade och låg kvar i sängen ett par timmar för att kolla på tv och läsa veckorevyn. När jag väl tog mig upp och in i duschen gick allt väldigt långsamt och vid fyra tiden åkte jag och mamma in till v-by. Blev lunch på Massagotti, tror jag i alla fall de hette. Låg inne i K5, sen blev de shopping och när vi tillslut kom hem middag tillsammans hela familjen. Det var ett tag sen om man säger så, nu under lovet äter vi aldrig tillsammans men det blir det ändring på igen när skolan och allt sätter igång. Då får man tillbaka alla rutiner och allt blir som vanligt.

Resten av kvällen har jag spenderat liggande i sängen och läst Lilla Rosa Veckorevyn. Låter kanske lite tråkigt, men riktigt skönt har det varit. Fortsättningen av kvällen får nog fortsätta på samma sätt, det här är precis vad jag behöver nu när skolan börjar om lite mer än en vecka bara. Att vila upp mig ordentligt så att jag är pigg sen.

Jag har ju inget emot att sitta i mitt rum när det är så pass städat som det är nu heller, så jag klarar mig bra här. Ska försöka "runda av" nu och kanske kolla lite på "På spaning med Bridget Jones", läsa eller något annat spännande haha.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka fina byxor, vart haru köpt dem?

2008-09-05 @ 18:29:59
Postat av: Erika

haha tack, ehm jag du de va en bra fråga. På nån riktig typ tantaffär som låg precis bredvid GinaTricot i K5 i vby:P

2008-09-05 @ 18:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0