Catch the flag, på tre språk

Rachel: It's like all my life people have told me that i'm a shoe. "You'r a shoe, you'r a shoe, you'r a shoe!" But what if I don't whant to be a shoe? What if I whant to be a purse or... a hat?...
No dad! I don't whant you to bye me a hat...
It's a methafore daddy!


(Det där va för dig Robin ; P istället för på msn hihi)

Det blev en lugn eftermiddag för min del, eftersom jag var helt slut efter skoldagen. "Gänget", haha det vill säga Jag Carro Linn Andreas Robin Jonsson Jossan och Sandy, åkte in till vällingby. Vi uträttade lite ärenden och sedan hamnade vi på Donken med några milkshakes. Vadå vem klagar lixom? Massa oseriösa samtal och mycket skratt, passar mig helt perfekt.
Resten av eftermiddagen har jag spenderat i min säng kollandes på "Love and other disasters". Rekomenderar den faktiskt, väldigt "orginell" (om det är så det heter) film men ändå annorlunda på något sätt.
Nu funderar jag på att ta mig ner till spånga och hyra "Breakfast at Tiffanys" eller bara kolla på "Land of woman" eller vad den heter, något liknande är det ialla fall.

Usch det är verkligen höst väder ute nu, man har ingen lust att göra någonting förutom att ligga i sängen och mysa med en film. Trotts att det finns risk att låta tråkig, så får det nog bli så för min del. Vi höres kanske senare mina vänner!

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0