Utkast: Vädret har ...

Vädret har gått från sol och värme till REGN! Usch, det verkligen öser ner ute. Och det har varit såhär allt för länge nu, man blir helt trött och har ingen lust att göra någonting... skulle lika gärna kunna sätta på mig mjukiskläder och tofflor, sätta mig under täcket, dricka te och kolla på filmer hela dagen. Känns ungefär som att det är så det kommer bli också men jag klagar inte allt för mycket, bara lite.
Snart måste man sätta igång att tvätta och packa också, på måndag "bär det av" till Grekland (Parga tror jag det hette). En vecka där ska bli underbart med bara sol och bad! Efter det börjar skolan direkt och så är helvettet igång igen...

Nej nu måste jag ta mig upp ur sängen och in i duschen

Så ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0