"You look like party people"

Jag citerar den brittiska "indragaren" till någon nattklubb här i närheten... haha. Jo visst, jag och mina föräldra ser verkligen ut som PARTY PEOPLE, hahaha. Som ni kanske förstår är jag framme i London nu, kom hit vid åtta tiden så har hunnit spendera några timmar här. Och det här jag säger nu är BARA för att skryta, ni ska se hotellrummet det är underbart. Enligt mig i alla fall, I'm in heaven. En gång fem-stjärnigt hotell, alltid fem-stjärnigt hotell. (Man kan ju hoppas i alla fall haha. Okej nej nu ska jag skärpa mig, och försöka skriva något lite mer vettigt.
Kan ju berätta att jag nu har färgat håret och det är allt annat än ljust. Känner inte ens igen mig själv när jag kollar mig i en spegel, det blir lite som en chock varje gång. Undra hur lång tid det tar att vänja sig vid det?! Vad tror ni?

Blev inget intressant inlägg idag, jag vet. Men har inte så jätte mycket att berätta. Vi kom precis tillbaka från resturangen så jag tänkte faktiskt göra mig iordning och krypa ner i sängen nu. Jag kan göra ett bättre och mer helhjärtat försök att skriva något intressant imorgon.

Ha det nu underbart allihopa¨
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0