34 dagar!

Av någon anledning satte jag min mobil på ringning vid elva tiden idag, men just nu vet jag verkligen inte varför. I och för sig det är bättre att vakna nu än att sova bort hela dagen. Nu har jag massor med tid på mig att göra det jag tycker är roligt, att göra mig i ordning. För har jag inte rätt, det är så skönt att veta att du har all tid i världen på dig när du ska göra dig iorning och inte behöver stressa runt? Det enda minuset är att min hy börjar bli så dålig igen : / Den som var riktigt bra ett tag. Jag har till och med slutat använda foundation helt och använder nu miniralpuder. Som jag gillar mycket bättre, man ser på något sätt inte lika "fejkad" ut och det är skönt, känns nästan som man är osminkad. Men men, nog om det.

Jag ska kolla klart på Jay Lenno där Tom Cruise är med och sedan gå upp och ta en dusch tror jag : )
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0