... and it's over.

Så snabbt det gick! Länge har man gått och längtat efter julafton, har gått och inbillat sig att julafton verkligen är något speciellt. Okej, du öppnar massor av julklappar och äter helt sjukt mycket. Men det är väl ungefär allt eller? Idag har kännts precis som vilken annan dag som helst då släkten ska komma förbi.  Nu låter jag jätte negativ men det är verkligen inte så jag menar, jag har haft en jätte mysig julafton med god mat och fina julklappar. Det gick bara så fort sen... pooff var det över. Nu är det ett år kvar tills nästa jul då!

En sak som gjorde mig så fantastiskt glad idag var att det snöade. Det snöade på julafton, några år sen det hände sist va? Visserligen var det inte mycket snö som kom men själva saken att det faktiskt snöade var bara underbar. Borde nog egentligen gå och lägg mig nu med tanke på att jag måste upp kl nio imorgon senast för att vi ska åka till Leo, Vigg och co. Mer julfirande? God natt!

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0