Egentligen ingenting

Först NU har jag gjort mig helt klar, klockan är halv 3 så det tog sin lilla tid haha. Men det är det som är skönt : ) Om två timmar ska jag möta Isabelle vid björnboda för att köpa någon mat innan vi åker iväg. Vad ska man göra innan dess då tro? Det beror i och för sig på hur snabb Theo är... om jag hinner gå dit och kolla på film innan jag ska gå.


Vet ni vad, Emma min bästaste bäste vän har fått tagit ut sin tandställning nu! Och hon har ett riktigt hollywood leende, så fint! Tänkte bara säga det ifall jag inte gjort det ännu : )

Nej nu tror jag att ja ska promenera över och titta på film...
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: ante

gorgeous

2008-12-19 @ 15:04:07
Postat av: Erika

:)

2008-12-19 @ 15:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0