En inte jätte trött Erika


Im home! sista träningen innan lovet är nu över och nästa blir inte fören 14 januari. Ett ganska långt tag kvar. Funderar på vad jag ska göra nu... jag blev inte så trött på träningen, så funderar på att gå ut och gå eller springa eller något. Men klockan är ju trotts allt halv elva reda. Så vi får se vad det blir.

Imorgon då.. första dagen på lovet, vad gör man då? För min del tror jag att jag har dagen ganska planerad. Börjar med att sova ut, sedan ska jag träffa Theo och kolla på den där Greveholm filmen. Minns inte vad den heter just nu. Senare vid sex tiden ska jag träffa Isabelle och följa med henne hem till hennes pojkvän : ) ska bli kul.

Har inte jätte mycket mer att berätta, ska fundera ut planerna för kvällen och ja... utföra de. Vi hörs förmodligen imorgon.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0