Ett av tre klart

Klockan är 11:22 och jag har varit hemma i ganska precis en kvart snart. Nationella började 08:15 och vid 10:15 hade jag tagit mig igenom hela provet. Just nu känner jag ingenting förutom att jag är jätte stressad och nervös (och att nacken och ryggen tog lite stryk av stolarna och borden i aulan). Nu de närmaste 2 timmarna är min plan att bara ta det lugnt, sedan ska jag sätta mig och plugga till Italienskaprovet. Yej! Grattis till mig...

Just nu ska ja fortsätta titta på Jay Leno show, Debra Messing är där, haha. Har aldrig riktigt gillat henne men nu när jag ser henne här, så är hon faktiskt väldigt rolig! Nu ska jag lägga ifrån mig datorn.
Talk to you later, och juste tror jag har namnsdag idag. Bara så ni vet ; )

Ha det underbart allihopa.

Kommentarer
Postat av: is

grattis på namnsdagen :D

2008-12-09 @ 18:12:35
Postat av: Erika

Tack is!! ;D

2008-12-09 @ 19:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0