Good bye, my dear friend

Va nära jag var att trycka på fel knapp när jag skulle skriva "nytt inlägg", höll istället på att bli "ta bort blogg". Tur att jag upptäckte det i sista sekund annars skulle jag gråta nu, för snart i tre år har vi varit vänner. Det är inget jag bara vill mista sådär.

Nu är jag färdig packad (tror jag) så det är bara till att vänta på taxin som ska ta oss ut till Arlanda om en timme ungefär. Eller kanske borde fixa mig lite innan, ser ut som ett troll efter skolan. Min inbakade fläta är inte längre en inbakad fläta utan mer ett kaos som hänger i en toffs. Sedan blir det Berlin över helgen, har längtat det här ska bli riktigt roligt! I alla fall det jag vill säga var:
Ha det så kul över helgen, för det ska jag ha! Kommer sakna vissa ; ) Förmodligen kommer jag även skriva under helgen, har med oss datorn dit. Så ni kan ju alltid kolla in lite då och då för att se vad jag har för kul för mig : P oj nu kommer jag helt från ämnet. Så, trevlig helg!



Ha det underbart allihopa
Erika <3

Kommentarer
Postat av: Tunner

du får allt hare så underbart i berlin sweetie :D

2008-12-05 @ 16:39:12
Postat av: emma lund

du ska ha det bäst och du ska ha skitkul ^^ och så ska du sakna mig lite <3 pussinuss på dig lilla boll ^^

2008-12-06 @ 19:08:29
URL: http://www.la-princesaa.blogspot.com/
Postat av: Erika

jag har det jätte roligt och bäst med för den delen ;)

Klart jag saknar dig! puss <3

2008-12-06 @ 19:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0