Harry Potter!

Det ser ut att bli en lugn kväll ikväll, som tur är går det flera bra filmer på tv. Nu för 27 min sen började Harry Potter, fången från azkaban på 5.an så den ska jag absolut se. Vet inte riktigt när men tror att det är senare då börjar Love actually. Älskar den filmen, den är så fruktansvärt mysig! Så om ingen har någon bättre idé om vad jag kan spendera kvällen med så tänker jag sitta iklädd mina tjocka mysiga strumpbyxor och en stickad kofta och bara titta på tv och tjocka mig. Hoppas bara jag kan övertala någon av mina kära föräldrar att skjutsa mig till affären. Det är ju så tråkigt att bara sitta och kolla på film utan att äta något! (a).

Nu börjar filmen igen, så jag ska koncentrera mig på den och i pausen passa på att tända alla mina ljus! Kan berätta mer senare.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0