I whant my long hair back

Lördag morgon, klockan är 11.32 och jag har varit vaken lääänge känns det som. Blev väckt vid tio tiden, och då praktiskt taget sprang jag in i duschen efter det har jag suttit och tittat på nya avsnitt av The Hills och ätit frukost. I och för sig har jag hunnit göra mig i ordning nästan helt nu också bara kjolen kvar att stryka. Om 25 min ska vi vara i Bålsta, good luck us säger jag bara. Haha, det är sjukt vi är alltid sena till saker.

(nästan så ser jag ut idag, om man bortser från att jag har utsläppt hår, första gången på länge, och en långärmad tröja istället för en vit t-shirt.)
Nej, nu ska jag borsta tänderna, välja parfym och sedan är jag klar! Talk to you later?
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0