iiiinnnnggggeeeennnnttttiiiinnnngggg

Varför är jag så fruktansvärt seg just nu för? Klockan är halv två och jag har inte ens börjat fundera på att göra mig i ordning ännu.

Jag bara ligger här och lyssnar lite halvt på vänner som är på tv och läser masssa bloggar. Igår hade jag planer på att jag faktiskt skulle ta mig iväg till gymmet idag på "morgonen" men jag var såååååååååå trött när jag vaknade, så nej det blev inget idag heller. Känner mig så jävla lat har inte tränat på hela lovet!

Kanske ska man sätta på en film nu snart och sen bara hoppas på att dagen ska gå... och sedan bio ikväll? Eller övertyga mamma att hon ska åka med mig och köpa ett par strumpbyxor senare. Eller.... så ligger jag bara här hela dagen och blir frisk. Aja vi får se...
Dagens humör: Glad
Dagens mående: Trött
Dagens borde: Gå och träna
Dagens frisyr: Förstörd toffs jag sovit med
Dagens klädsel: Långärmad t-shirt från Gina Tricot och ett par "shorts" från HM.
Dagens planer: Inte många, eventuellet köpa strumpbyxor eller bio om någon vill, haha.
Dagens materiella vill ha: Ett par skor
Dagens längtan: Bli helt frisk och läääängre lov
Dagens fundering: Ska jag orka...
Dagens beroende: Datorn
Dagens tråkigaste: hmm
Dagens roligaste: hmm
Dagens middag:Återstår att se
Dagens låt:  Telefonens ringsignal

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0