it's just change, everything... forever!


Visserligen är inte bilden från "the break up" men fin är den. Undra om det finns något annat par man älskar så mycket som de här två! Ingen slår de, inte ens Carrie och Big. Tittade precis på "the break up" och nu kan jag allvarligt säga att jag är ledsen. Tänk att man påverkas så pass mycket av en serie. Jag gråter praktist taget aldrig till filmer eller serier, men det finns två gånger jag gjort det den senaste tiden och det var när... Jag såg sex and the city - the movie på bio och nästan varje gånge jag ser just den delen då Ross och Rachel gör slut.

"No Ross! you can't just kiss me and think it will make it all go away!."
"Rach this moring you said there was nothing so big that we couldn't work past it"
"What the hell did i know...!"
"Look, look there must  be something we can do to work past it, okey? Beacuse i can't imagine my life whitout you, whitout these arms and this heart. Your good heart Rach and...."
"I dosen't matter what you say och what you do Ross. It's just change everything... forever. I used to think that you where someone that would never heart me, but now i can just see you two.."
"This can't be it..."
"The howcome it is...?"
*tårar*

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

ååh.. jag ser allting framför mig när jag läser de där. verkligen tårar :/

haha föresten, vännergeek irri ;) fast de är lugnt, de är jag med! :D

2008-12-16 @ 17:11:38
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, lätt att jag e vänner geek! Åh jag står för de, så då e de bara coolt ;P

2008-12-16 @ 17:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0