It's my life and it's now or never!

Bestämde mig för att gå på promenad så sagt och gjort, satte på mig dunjackan, min stora halsduk och drog på mig de nya stövlarna jag köpte idag.

(man ser knappt något, men kanske inte så konstigt min mobilkamera är inte världens bästa)

Blev samma runda som sist, runt här omkring och tog ungefär 45 min. Lite lagom långt. Där är så mysigt att gå ute när det är mörk och bara lyssna på musik. Nu borde jag egentligen göra mig i ordning och sedan gå och lägga mig. Men jag är inte ett dugg trött. Kanske ska sätta mig och läsa lite i Snabba Cash, vet inte riktigt vilken sida vi ska vara på denna vecka så lika bra att läsa lite bara.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0