It's not winter outside.. lalalaaaa

De senaste dagarna har jag egentligen inte haft någon lust att skriva. Vet inte varför riktigt. Har även de här dagarna slutat läsa alla bloggar jag brukar läsa varje dag och det börjar bli några stycken nu. Vet egentligen inte varför jag läser några av de, tycker inte att de är speciellt bra. Antar att det mest har blivit en vana.
Sydde ju en kjol igår i svart tricot och såhär blev resultatet. Kanske inte världens snyggare men det är en helt vanlig lite högre svart kjol. Lite duktigt för att vara gjort av mig tycker ni inte?

Tror att jag ska sätta mig i sängen, äta något mellis och sedan plugga lite matte (suck). Ikväll blir det träning så är inte hemma fören strax efter tio, därför blir det nog inget inlägg då.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

vad snygg!! :D

2008-12-03 @ 21:20:12
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack så mkt!Va glad jag blir :D

2008-12-03 @ 21:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0