Men... de är ju faktiskt enäggstvillingar på riktigt också!

Har precis tittat klart på den fjärde Harry Potter filmen nämligen: Harry Potter och fenixordern. Om jag ska vara helt uppriktig så är Harry Potter filmerna riktigt bra. Jag och Emma har som tradition att gå och se de på bio så fort de kommer ut, så nu sitter jag bara och väntar på att nästa ska komma på film, som är nummer fem i ordningen. Jag har i och för sig inte läst den femte boken än men jag tror att jag hoppar över det och bara tittar på filmen istället. Mina favoriter är ändå Fred och George Weasley eller James och Oliver Phelps som de heter på riktigt. : D

Fast det är ju så att Ron/Rupert Grint inte kommer långt efter alltså... (a)

Ja... nu vet ni vilka mina "idoler" är ; )
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0