Min dag

Tisdagen är nu praktiskt taget slut (tack och lov). Nu är det bara onsdag, torsdag och fredag kvar i skolan och sedan får man vara ledig några dagar igen. Skolan rullade på som vanligt idag, det vill säga segt. Det var en kort dag så skönt det i alla fall. Åkte direkt till Odenplan efter skolan och besökte Naprapatakuten. Min nacke har nämligen inte känts sådär jätte bra den senaste tiden. Det visade sig att jag hade en liten nackspärr så ska dit på uppföljning av behandlingen eventuellt senare denna vecka annars kommande och kanske till och med veckan efter det.

Gick förbi mammas kontor efteråt för att passa på att få skjuts hem från stan igen, vem tackar nej till det lixom om man får erbjudandet? Vi stannade även till på en av tygaffärerna vid Odenplan på vägen hem efter att vi hade varit inne i en secondhand butik och kollat (fick lite inspiration). Så sen åkte vi hem och jag satte mig och sydde en kjol som ni kan få se på bild någon annan gång. (Eftersom jag inte orkat ta kort på den ännu, den är helt klar dock).

Har precis gjort någon läskig ansiktsmask, den blev som ett skinn man drog bort, och nu sitter jag och pluggar på matte B inför nationella nästa tisdag. Hur ska det gå?! Är nervös redan nu måste jag erkänna. Ska nog räkna några tal och sedan gå och lägga mig tror jag. Känner att jag behöver sova lite längre inatt än vad jag brukar göra.










Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0