Något som jag alltid velat göra!

Det skrivs nog många inlägg ikväll om Idol-finalen, jag tänkte göra precis som de andra och även jag skriva om det. Det är ju trotts allt det jag har spenderat min kväll med. Kevin blev den slutgiltiga vinnaren, var det rätt? Ja, det tycker jag i alla fall! Han är duktig, riktigt duktig. Kanske inte något speciellt men han är verkligen duktig det kan man inte ta ifrån honom.

En sak jag kom när jag såg slutet av finalen, när man fick se att Kevin vann var att: JAG SÅÅÅÅÅÅ GÄRNA VILL STÅ I SÅNT DÄR REGN AV GULDGREJER! Det verkar så fruktansvärt roligt, så nu vet ni vad ni kan fixa ihop tills jag fyller år ; ) *blink blink*.

Ha det underbart allihopa
Erika


Kommentarer
Postat av: Emma

jag var så glad när han vann! :D och btw, de är riktigt kul att stå i sån där regn när de kommer massa konfetti ner, gjorde de på coldplay konserten och det var magiskt :')

2008-12-13 @ 00:57:16
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja, man känner typ att man är en av de på något sätt, haha. De känns NÄSTAN som att man själv vann. :P

Varje gång jag ser sånt, tänker jag att jag SÅÅÅÅ gärna vill stå i sånt! Men men nån gång ska de väl bli av

2008-12-13 @ 00:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0