nyårslöften

Nu är det snnaarrtt nyårsafton. Känns inte som det var så länge sen det var det sist faktiskt. Förutsättningarna för att årets nyår ska bli bättre än förra är STORA, det är ju i alla fall något. Förra året blev jag magsjuk på nyårsafton och kunde därför inte göra någonting alls. Orkade knappt stå upp länge nog att hinna gå bort till grannarna.

Vad hade ni för nyårslöften? Hade ni ens några?
- Mitt var att inte äta chips på hela året.
Hittills har jag klarat det! Det har gått så bra att jag har bestämmt mig för att fortsätta detta år med.
Årets löfte
- Blir att inte äta godis, denn här kan bli myyyycket svårare måste jag säga.
- Även att gå till gymmet minst 1 gång/veckan. (Det får gärna bli många fler gånger).

Blir inget längre inlägg just nu för det är en bra film på 3.an, så...
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0