Over and over again

Jag har inte mycket att skriva de här dagarna för jag gör ungefär samma sak varje dag. Jag sover till ungefär elva någon gång, idag vaknade jag ett. Sedan gör jag mig iordning och åker vigä på olika "ärenden". Idag skulle vi kolla på en ny tvbänk till vardagsrummet och sedan tittade vi runt lite i Stinsen. Kvällen har gått ut på att skruva ihop bänken och titta på körslaget, någon brittisk deckare och "harry potter och den flammande bägare". Nu är klockan snart halv tre så det känns lite lagom att gå och lägga sig. Jag kom att tänka på en sak idag när det var reklam mellan några tv program och det var att jag har nog aldrig umgåtts så mycket med min familj på något lov på ett bra tag. Hittills har jag nästan bara spenderat tid med de. Kan bero på att jag är förkyld och inte är så jätte pigg och att folk är bortresta och lite sånt. Men ändå... imorgon ska vi iaf äta middag här och titta på film några stycken, det ska bli kul! Ska även göra klart så långt det går i vardagsrummet sedan lovar jag att lägga in en bild så ni får se hur det blev ; ). Sov nu gott och...
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0