Sjuk men lycklig

Det här har varit en ja... hur ska man förklara det, det har varit en lite konstig dag. Inte alls som jag hade tänkt mig. När jag vaknade idag mådde jag riktigt dåligt. Hela ansiktet värkte, jag hade ont i halsen och var helt snuvig. Så typiskt mig att bli sjuk när det är lov! Tänkte stanna hemma hela dagen och bara vila men åkte tillslut med mamma och pappa för att kolla på en ny tv. Tillslut köpte vi en 46" samsung och då fick man en 19" på köpet. Så nu har jag fått en ny tv :D Kolla är den inte fin??

Syns inte jätte bra

Nu blir det till att ligga hemma och vila hela kvällen, så kanske jag mår bättre imorgon. Man kan ju alltid hoppas, eller hur? : ) Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0