Sleep tight

Inte en lugn stund har det  varit på hela dagen. På dagen var det jakt på de sista julklapparna och även lite andra grejer. Pappa och jag var nästan bokstavligt talat runt i hela Sthlm. Mamma, ja hon vet jag inte riktigt var hon höll hus. Idag höll hon sig på sin egen kant och... jag citerar "hon är en riktig shoppingmaskin". Det var hon som stod för att köpa julklapparna trotts att hon sagt oss att göra det. Lite då och då ringde hon och sa: Nu har jag hittat "det här", så ni behöver inte köpa det. Haha.

Sedan har vi, precis som alltid (det här en tradition) klätt granen och slagit in alla julklappar tillsammans. Är riktigt stolt över hur fin vår gran blev iår. Vi har alltid lite olika teman på vår gran och iår blev det bara julgranskulor i rött och vitt/silver. Insperationen hämtad från julgranen på hotellet i Berlin. Något år hade vi lila och vitt, något år var det guld och rött.

Ser kanske inte jätte fint ut på bilden men ni får helt enkelt lita på mig. Och av någon anledning går det inte att vrida på den heller. Hur mycket jag än försöker.

Har inte skrivit något alls idag men som ni förstår har jag helt enkelt inte haft tid. Det här är första gången jag sätter mig vid datorn idag, vilket är väldigt ovanligt för att vara mig. Datanörd som man är har man praktiskt taget datorn på hela dagarna i andra fall, även om man inte sitter vid den haha. Nu måste jag nog ta och sova lite med tanke på mina föräldrar inte kommer låta mig sova länge imorron. Så...
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Maria

God jul darling, hoppas att du får en riktigt trevlig dag ! <3

2008-12-24 @ 08:28:19
URL: http://elitas.blogg.se/
Postat av: Erika

God jul själv!! :D <3

2008-12-24 @ 19:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0