Spånga gymnasium, Sveriges fulaste skola?

Klockren kommentar faktiskt. Eller var det Sveriges? Nåja...

Hade en diskussion igår med min kära vän Emma och den fick mig att tänka lite idag när jag satt och väntade på bussen... Vet ni hur glad jag är för att jag har vänner som bryr sig om mig. Som faktiskt säger till mig: du förtjänar någon bra, någon som inte utnyttjar dig. Det betyder mycket att ha vänner som visar att man faktiskt betyder mycket för de. Självklart ibland säger de konstiga saker och ibland är de hårda mot de man träffar, men de gör det för att de för att de bryr sig. För att de vill ens bästa, att man ska må bra. Jag tror inte att jag alltid tänker på det och blir därför irriterad på att de är så "mot" eller "skeptiska" mot just de jag träffar. Men när jag tänker efter... jag skulle göra precis samma sak för de.

Tack så mycket för att ni faktiskt bryr er! : )

Nu är den seriösa delen över, hihi. Ville bara få ur mig det där. Nu har självklart centrera funktionen hängt sig så jag måste skriva allt centrerat men det får ni tyvärr leva med.
Den här dagen har varit allmänt kaos, började med att två lektioner var inställda och den tredje lektionen var idrott så självklart, duktig som man är. Åkte man dit gjorde och gjorde sig iordning till lektionen. Lagom till att man är klar får vi reda på att det inte är någon lektion för att läraren ska till sjukhuset. Så möter Robin vid bussen och åker hem igen, lagar pannkakor till luch och sitter och pratar de timmar vi hade framför oss innan nästa lektion (samhälle B) börjar. Då åker vi dit och får reda på att vi ska kolla på film, ingen mindre än Hotell Rawanda. Som i och för sig var väldigt bra, men det känns som en väldigt onödig dag. En lektion och då tittade vi på film. Men men, jag klagar itne allt för mycket (bara lite). Efter skolan blev det plugg med Emma ett tag och sedan begav jag mig till Andreas för att titta på film. Där har ni min dag mina kära vänner. Nu är jag trött så funderar på att gå och lägga mig. Lucia i skolan imorgon! Ha så kul!

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: is

naaw, alltid irri! :D

2008-12-12 @ 13:16:22
Postat av: Erika

Awh :D

2008-12-12 @ 19:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0