The day of Erika

Jag stör mig så mkt på den där "ta bort blogg"-knappen. Måste de ha den så nära "nytt inlägg"-knappen? Olyckor kan hända! : O

Där här dagen har varit kaos känns det som. Ingen ordning någonstanns. Morgonen börjar med Italienska prov som faktiskt kändes mycket bättre än jag trodde det skulle göra (sen får vi väl se vilket resultat jag får men), efter det får vi den glada överraskningen att engelskan är inställd så då visar det sig att... vi har tre timmars håltimme. "WOHO". Vi blev ett gäng som åkte till Kista Galleria och tittade runt där ett litet tag innan vi begav oss tillbaka till skolan igen. Blev lunch i skolan sedan FEK B, ganska rolig lektion faktiskt. Vi slutade i alla fall vid 13 tiden och då åkte jag och Andreas för att gymma (har fixat ett nytt gymkort nu, grattis till mig).  Var hemma tillslut vid tre tiden, bytte om och sedan åkte jag till Andreas nästan på en gång ingen... kollade på film, tv och lite sådär och tillsist så är jag hemma igen. Herre gu jag har bara åkt runt idag. Snart är det träningen också, då blir det en vända till brommaplan och tillbaka.

Idag snöade det! Tyvärr så är allt bortsmällt redan men i alla fall. Det snöade : )

Dagens mellis:
> Glocken
> Popcorn
> Några få pepparkakor

- dagens tema, nyttigt! (verkligen inte)

Ha det underbart allihopa
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0