The weekend is over

Bra jobbat Erika. Idag blev jag väckt kl tio över 2, hur lyckas jag med det? Ibland får jag sånna där dagar då jag kan sova hur länge som helst och det är ju inte jätte roligt att försöka somna på kvällen sen, då man ska upp tidigt dagen efter. Imorgon börjar jag åtta så då ska jag gå upp kl sex, kommer inte bli många timmars sömn för mig kan jag säga. Men men, shit happens!

Jag är skit sugen på att köpa ett par nya converse nu, har ju mina vita låga. Nu vill jag ha ett par höga. Något förslag på en snygg färg? Inte svarta så mycket vet jag.

Klockan är 20 över 3 en söndag, vad ska man göra nu? Får se vad eftermiddagen/kvällen har att erbjuda. Lyssa på den här låten vettja. Jätte mysig låt! Har inte en blekaste aning om vad jag ska skriva så vi hörs senare istället.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0