Jul, christmas, wienachten!

Blev inget inlägg för mig igår och orsaken är att jag faktiskt inte kände för att skriva, men nu är jag på gång igen.

Jag har insett en sak med mig själv och det är att när någonting jag sett fram emot att göra eller som bestämts att jag ska göra blir inställd, då är min första reaktion att bli ledsen (lite deppig). Sedan tar det ett tag och då inser jag att: det är inte hela världen att jag får göra det där, jag gö det bara någon annan gång. Precis så var det nu, hade pratat med några och sagt att jag skulle komma över och kolla på film med de efter min träningen. Sedan hörde de av sig och berättade att de skulle på en fest någonstanns långt bort. Så min första reaktion var att bli ledsen (inte gråta direkt men ni förstår kanske vad jag menar). När det sedan gått ett tag tänker jag att: varför är jag såhär för, ryck upp dig. Och sedan är allt bra igen! Jag är lite barnslig ibland kanske man skulle kunna säga. : P


Idag har varit en knäpp dag. Jag ska berätta för er, sen får ni välja själva om ni vill läsa det eller inte haha ; )
Jag vaknade kl sex med VÄRLDENS huvudvärk, mådde illa för att jag hade så ont i huvudet. Därför gick jag och la mig igen och sov till ca tio över nio. Gick upp och gjorde mig iordning på (40 min, snabbt va!) och åkte till skolan. Hade tänkt att jag och Sandy skulle vara duktiga och jobba på vårt info&layout arbete, men vår lärare skulle inte komma till skolan fören efter tre timmar så det var ju rätt meningslöst att åka dit redan då. Istället fick vi order om att följa med Hast, Acke, Nils, Peter och Salerian till vby för att äta lunch. Blev till att jag snyltade lite på Sandys thaibuffé, hade ju självklart inga pengar med mig. Vi var tillbaka på skolan inte allt för långt efter det, blev klar med mitt arbete och sedan gick jag runt och pratade lite med Theo ett tag : ). Sista lektionen var sam B och efter det hade vi Julavslutning. Det är faktiskt roligt att kolla på avslutningarna. Det är folk som tror att de kan sjunga som uppträder och så håller de på och fixar med sladdarna i typ 15 min mellan varje uppträdande. haha.

Nu börjar det bli lite FÖR långt inlägg så tror att jag ska börja "tänka på refrängen". Har lovat att tömma diskmaskinen så lär göra det.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0