That's history

Idag är det 31 december sista dagen på år 2008 och jag kan tänka mig att förväntningarna på kvällen är höga. Precis som vilken annan nyårsafton som helst. Ikväll kommer "hela gänget" hit vilket ska bli kul! Der är personer jag växt upp med, som mina extra familjer skulle man kunna säga. Vi är fyra familjer som brukar göra saker tillsammans, för hm nått år sen nu tror det blir två år i april så var vi i Västindien tillsammans i två veckor. Här är några bilder från den semestern:

Utsikt från hotellrummet på eftermiddagen

Såhär såg man ut efter några dagar, rööööööd.

Därför hade vi tröjor när vi snorklade haha, så smarta vi är Emms ; )   : P

Sen simma vi iväg, hihi. Fanns inte mkt att se föruom sand däremot men...

Fina sandslott byggde vi i alla fall, och ja nu började man bli riktigt brun!
Det här var en helt underbar semester, skulle inte tveka en sekund på att göra om det. Vad blir nästa ställe? :  D Tyvärr måste jag dra mig nu, för att hjälpa mina kära föräldrar att städa (woho). Så GOTT NYTT ÅR!
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: ERIK

haha jadu, fråga henne xD

2008-12-31 @ 16:30:26
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0