Ich wünschen ihr eine gutes nacht

Jag är nästan så trött att mina ögon går i kors just nu. Det är jobbigt att turista kan jag tala om för er alla : P Idag måste jag i alla fall ha klarat av mina 10 000 steg eller vad det är man ska gå varje dag. Vi började med att äta en helt uuuuunderbar frukost på hotellet och sedan gick vi runt kvartert här där vi bor vid Küfurstendamm. Blev sedan ett tags letande efter busshållsplatsen, men när vi väl hittade den åkte vi till Unter den Linden, där gick vi och kollade på fina bilar och sen in i varuhuset La fagette (eller något liknande heter det i alla fall). Lunch blev det ganska sent inne på någon ombonad restaurang längs Unter den Linden, väldigt mysigt ställe med god mat. Hann även besöka en julmarknad och en chokladbutik innan lunchen. Ni kan få se bilder på det när jag kommer hem sen : ) Har även köpt en jätte fin kappa och en helt fantastisk halsduk!

Vad mer har jag gjort idag? Jo juste jag har sett Gedächnichkirche och druckit glühwein på en annan julmarknad. Det är så mysigt här, skulle kunna tänka mig att stanna i alla fall en dag till. Men jag klagar inte. Hittills har den här helgen varit helt fantastisk. Auf wiederschen, meine freunde!

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0