Trodde jag ja

Jag sa att det inte skulle bli något mer inlägg idag, men oj så fel jag hade. Träningen blev inställd och helt plötsligt blev det massor med timmar över till att göra.. vadå? Sitta några extra timmar framför tv.n, plugga lite mer, duscha och göra peeling osv.. eller kanske bara sitta vid datorn? Nej, jag gjorde faktiskt inget av de där, eller okej jag sitter väl förmodligen lite mer framför datorn men förutom det så bestämde jag mig för att ta en promenad, ensam med musik i öronen.

Det är alltid när jag går själv på promenader som jag börjar tänka igenom och komma ihåg gamla minnen/saker. Denna gång var inget undantag. Det var länge sedan jag verkligen tänkte igenom, och funderade på saker som idag. (tolka det inte fel). Oftast gör man något och sen låter man det bara "passera" förbi, när man sedan har tiden som jag hade idag, då har du äntligen tid att verkligen tänka ordentligt och det är ganska skönt. Jag kom på hur mycket jag brukade skriva förut. Saker som ingen jag kände läste. Jag la upp det anonymt på en hemsida som idag inte längre finns kvar. Vilket betyder att alla mina "texter" är borta. Måste erkänna att jag ä lite ledsen över det, för vissa av de var riktigt bra. Jag skrev praktiskt taget varje dag och nu idag är det säkert över ett år sedan jag skrev på det sättet sist. Tänk vad fort det går och man glömmer bort gamla vanor.

Tänk vad en 45 minuters promenad runt här kan rensa huvudet.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0