Man tager vad man haver

Snart, snart.. snart! Ska jag sätta mig och plugga lite natur. Jag lovar. Men inte riktigt ännu, måste få ta det lugnt i alla fall en timme innan jag börjar. Sista pluggandet nu innan lovet och det känns otroligt tungt att behöva sätta igång med det. Jag har en glad nyhet till er, eller i alla fall er som tycker om och bryr sig om mig. Och det är att vi fick tillbaka nationella proven i matte B och Jag klarade det! Jag är så fruktansvärt glad över det! Den här dagen bara inneburit bra saker hittills. Fick även tillbaka omdömena från svenska redovisningen om kroppsspråk och jag fick VG/MVG på den. Och sist men inte minst så gick våran FEK B redovisning om vår produkts reklambilder bra. Vi var första gruppen att presentera vårt förslag (tur det) så vi fick både positiv och negativ respons. Efter vår redovisning kom hela klassen på att man skulle klaga så mycket som möjligt, på de andras bilder för att få sina egna bilder att framstå som bra. Därför fick inte de två grupperna som hade sina presentationer efter oss så jätte bra respons.

Hade tagit en bild på mina nya jeans leggins, men vet inte vart den tog vägen. Så när jag hittar den lägger jag upp den. Istället kan ni få se lite gamla bilder jag precis hittade på datorn : )

Skridskor i kungsträdgården för några år sen, Aysegul, Jag och Isabelle

Utsikt från hotellet i Amlirida/Kreta/Grekland

Emma efter att vi hade testa min locktång för första gången. Jag citerar hennes uttalande "du har förstört mitt hår!, hahaha"

Jag och victor, min minime!

Nån kväll med "gänget"

Flickorna och jag var inne och vandrade i stan. Kommer inte glömma den där dagen.

Jasmine ser filosofisk ut, haha

Picknick i hornstullparken (om den nu heter så), i sommar är det två år sen.

Sommarkväll med flickorna, nice diet vi gick på va :P

Västerås med Stelio, 1,5 år sen nu.

Sista året på vinstagård.

Emma, Jag, Isabelle och Jasmine. Slutet av 9.an

Ha det underbart allihopa
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0