Horoskop

Vilken dag det har varit, fullt upp hela tiden. Fast på ett bra sätt. Vid tolv tiden gick jag hem till Emma och vi åkte tillsammans in till vby för att kolla lite på rean. Hittade en jätte skön kofta från MQ och ett linne från gina tricot, men det var ungefär de. Fanns inte alls så mycket kul som jag trodde det skulle finnas, i alla fall inte på HM som bara blir sämre och sämre enligt mig. Vid tre tiden sen mötte vi mamma inne i vby och fick skjuts hem. Stannade inte hemma speciellt länge utan åkte istället till IKEA för att köpa champange glas till nyår. De hade ett helt gryymt erbjudande! 6:-/6 glas. Det är 1 krona per glas... perfekt! Blev massa andra glas oxå så att det ska räcka till alla när vi ska äta middag. Jag läste mitt horoskop nyss och jag LÄNGTAR till januari nu kan jag säga. Såhär stod det:

I början av månaden är du fortfarande hopplöst förälskad
och känner kanppt igen dig själv. Det är kärlekens planet
Venus som fram till den 4:e gör dig på strålande humör.
Är du mot alla odds singel (som jag är) kommer detta tillstånd
inte vara länge till. En riktig godig har bestämt sig för att det
är du och ingen annan. Håll ögonen öppna. Var även redo för
en av de bästa perioderna i ditt liv med start den 7:e som varar
året ut. Du har gudomlig tur just nu så önska dig dina vildaste
drömma. De kommer garanterat att slå in!

Låter inte helt fel eller hur? ; ) Och vet ni vad, idag är det bara 24 dagar kvar tills jag fyller år!
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0