Va bara tvungen att komma bort från allt ett tag

Om det är något som är jobbigt. Då är det att plugga, det måste alla hålla med om. Eller hur? Eller är det någon som gillar att plugga? I så fall är jag avundsjuk kan jag säga, skulle väldigt gärna gilla att plugga. Tänk så bra min betyg skulle vara då. Men men det är väl en dröm som inte kommer att slå in.

Just nu sitter jag och försöker kämpa mig igenom matten (fortfarande), det går men inte så snabbt. Funderar på att gå och fixa någon middag, så att jag orkar fortsätta ett tag till men först måste jag lyssna klart på den här låten. Blir helt lugn av att lyssna på den, vilket är väldigt skön känsla.

Nu är låten slut, vilket betyder middag.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: iz

LYCKA TILL PÅ PROVET IRRI! (säg inte tack)

2008-12-08 @ 20:41:58
Postat av: Erika

LOOVAR!

2008-12-08 @ 21:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0